Sen Holly Golightly se stal skutečností. Pekárna jako z filmu Snídaně u Tiffanyho
Máte rádi americkou oscarovou komedii Snídaně u Tiffanyho s božskou Audrey Hepburn v hlavní roli? Pak určitě vzpomínáte, jak snídala croissant, k němu popíjela kávu z kelímku a při tom se zasněně dívala na nádherné šperky ve výloze slavného klenotnictví. To inspirovalo Tiffany & Co. a spojilo se se sítí pekáren Tiong Bahru Bakery při příležitosti uvedení své nové kolekce Tiffany’s Paper Flowers a vytvořili tak společně dokonalou reklamní kampaň. V čem spočívala?
Zákazníci singapurských pekáren Tiong Bahru si mohli až do 3. září užít při nákupu sladkých dobrot unikátní atmosféru jako z filmu Snídaně u Tiffanyho. V rámci reklamní kampaně, která probíhala po celém světě a objevila se také v kinech, tisku nebo na sociálních sítích, dostávali zákazníci k snídani zdarma kávu a croissant, oblíbenou snídani filmové postavy Holly Golightly, a v pekárně si mohli prohlédnout nebo zakoupit jedinečné šperky z nové kolekce.
Neformální luxus
Kolekce Paper Flowers, kterou navrhl známý americký módní návrhář a designér Reed Krakoff, je určena pro každodenní nošení, formální i neformální příležitosti a je inspirovaná okvětními lístky vyřezanými z papíru. „Otevíráme novou kapitolu tvorby s úctou k minulosti, ale zároveň přinášíme špetku vzrušení a překvapení, aby výsledný šperk působil nově a luxusně. S tím, že luxus nemusí být vždy spojován pouze s formálními příležitostmi,“ říká o nové kolekci designér.
Největším lákadlem pak byla pro návštěvníky pekárny možnost vyfotit se u unikátních kulis a označit své fotky na Instagramu hashtagy #tiffanypaperflowers a #tiongbahrubakery. Vznikla tak krásná sbírka fotografií, kterou si můžete prohlédnout i na vašem IG účtu po zadání zmíněných hashtagů do instagramového vyhledavače.
Chtěli byste zažít takovou atmosféru i u nás? Možná škoda, že taková kavárna tady neexistuje. To by se snídalo o poznání lépe, že, dámy?