Mileniálové si v průměru vymění na seznamce čísla během čtyř dní od seznámení, říká studie
Není čas ztrácet čas a u lásky to platí dvojnásob. Alespoň podle mileniálů. Od osobního seznamování pomalu ustupují a svůj vysněný protějšek často hledají ve vodách internetu. Přesto, že je internet i přes množství seznamek a sociálních sítí stále poměrně anonymním prostředím, je tato skupina lidí celkem důvěřivá. Vzájemně si na seznamkách mezi sebou vymění telefonní čísla již během čtyř dní od prvního vzájemného kontaktu.
Možná jste také jedněmi z těch, kteří už si bez seznamky randění ani nedovedou představit a s výměnou telefonů příliš neotálí anebo naopak rádi konverzujete s druhým i několik týdnů a své číslo nedáváte jen tak někomu. Bez ohledu na to, jak to máte konkrétně právě vy, nedávná studie zjistila, že průměrná doba, kterou mileniálové potřebují k vzájemné výměně telefonních čísel je čtyři dny po výměně přibližně 36 zpráv.
Nejsou na tom zase až tak zle
Studie, kterou provedla seznamovací aplikace Toffee Dating také zjistila, že mileniálům trvá zhruba týden, než se spolu domluví na prvním rande a sejdou se. Výzkumu se zúčastnilo pět tisíc uživatelů ve věku od 18 do 30 let.
Podle výkonné ředitelky zmíněné aplikace Lydie Davis tyto výsledky poukazují na změnu v přístupu k randění u této věkové skupiny. Značná část dotazovaných také zaujímá vážný postoj k lásce a vztahům jako takovým, což úplně mění dosavadní představy o mileniálech.
Často jsou podceňováni
Miléniánové jsou často označováni jako skupina lidí, která nejde druhým příkladem. Jsou považováni za líné, sobecké a posedlé technologiemi. Výzkum ale ukazuje, že naopak berou vše víc vážně, což má vliv i na jejich milostný život a vztahy.
„Z výzkumu je patrné, že mileniálové vynakládají mnohem větší úsilí, aby měli své profily co možná nejvěrohodnější, upřednostňují osobnost druhých před vzhledem a trvá jim déle, než si domluví setkání než dříve. Zaměřují se hlavně na lidi s podobnými zájmy,“ říká Lydie Davis.
Budoucnost seznamovacích aplikací
Podle Davis by se měli vývojáři seznamek více zaměřit na inovace a poskytovat svým uživatelům stále více funkcí, které následně ukáží, jak se skutečně na seznamce tito lidé chovají a co vyžadují.
Z provedené studie také vyplývá, že 72 % dotazovaných odmítá navázat kontakt s někým, kdo nemá na svém profilu vyplněné osobní údaje, 66 % lidí řeklo, že by profil přeskočili, pokud by byla jeho úvodní fotografie zřetelně upravená, a 68 % lidí si stálo za tím, že by dále nekontaktovali člověka, který by měl na profilu informaci, že hledá pouze zábavu.
Testovala i konkurence
Naproti tomu provedla v srpnu loňského roku sociální síť Badoo také průzkum. Zkoumala, která slova nebo slovní spojení patří mezi top 10 nejvyhledávanějších na její seznamce.
A která jim vyšla? Asi to nebude překvapivé, ale rozdílné preference mají muži a jiné ženy. Zatímco u žen patřila mezi top tři slova láska, pití a hudba, u mužů to bylo výška šest stop, rodina a psi.