Knírem budou v listopadu opatřena čela několika stovek autobusů či tramvají, uvedlo Sdružení dopravních podniků ČR. Další materiály s motivem kníratých autobusů, tramvají nebo trolejbusů se objeví na letácích ve vozech, v informačních centrech a na reklamních plochách. Rozsah kampaně je závislý na možnostech každého dopravce.
Některé dopravní podniky vyzvaly své zaměstnance, aby se do kampaně za mužské zdraví zapojili i osobně a nechali si narůst typický listopadový knír. „Věříme, že nezůstane pouze u vozů a řidičů, a akci podpoří i naši cestující,“ uvedl předseda Sdružení dopravních podniků ČR Michal Kraus.
Charitativní celosvětovou kampaň Movember zastřešuje v Česku nadační fond Muži proti rakovině. Fond podporuje výzkumné projekty a rozvoj léčby urologických nádorů, šíří osvětu v této oblasti a pomáhá získat finanční zdroje na nákupy přístrojového vybavení pro léčbu onkologických pacientů.