Hot or not? Sportovní značka natočila kampaň s chlupatou modelkou
Firma Adidas spustila novou kampaň s názvem Superstar, jejímiž tvářemi mají být tzv. "ikony budoucnosti" - mladí umělci, kteří se něčím liší a jejichž dílo zaujímá určité společenské stanovisko. Jednou z nich je fotografka, modelka a aktivistka Arvida Byström, jejíž obsazení do propagačního videa rozjelo dost divokou diskuzi.
Nové boty značky Adidas z řady Superstar propagují opravdu netradiční modelové. Firma se rozhodla sáhnout po opinion makerech, kteří aktuálně hýbou sociálními sítěmi. Jedním z nich je švédská fotografka a aktivistka Arvida Byström. Půvabná blondýnka vypadá na první pohled jako klasická modelka, od krku dolů je ale všechno jinak. Arvida totiž stojí v čele hnutí No Shave, které bojuje za návrat přirozeného tělesného ochlupení.
To znamená, že se dívka v kampani ukazuje s neoholenýma nohama. Skandál, co? Podle nás je kolem chlupů poslední dobou nějak zbytečně moc rozruchu, takže normálně bychom o téhle minikauze zřejmě ani nepsali. Co nás odrovnalo, jsou reakce, které se po zveřejnění videa s Arvidou na interentu objevili.
Že se to jen hemží slovy galantními označeními jako „nechutná chlupatá opice“ nebo „odpudivá parodie na holku“, to bychom asi i čekali. Arvidě ale přišlo několik zpráv, kde jí, samozřejmě anonymní, pisatelé vyhrožovali nechutným znásilněním, a dokonce i smrtí.
Ach jo, tolik povyku kvůli chlupaté noze. Tomu tedy říkáme něco zbytečně vyhrotit. Všichni přece máme chlupy, tak o co jde? Arvida je půvabná žena a jako osobnost má na srst jasný názor. Adidas chtěl kampaň postavit na někom neokoukaném, kdo dokáže rozjet diskuzi, a přesně to se mu povedlo.
Co si myslíte vy? Napište nám do komentářů.