12 nejstrašnějších reálných hlášek od zákaznického servisu: Co mě tady po ránu vy*íráte?
Koupíte si zboží nebo službu a něco není v pořádku. Jdete si stěžovat, reklamujete a dostanete studenou sprchu. Zde pár hlášek ze života zákazníků a obsluhy, ze kterých se vaří krev.
- „Co mě tady po ránu vy*íráte?“ – opáčila prostoduchá slečna na otázku, zda může vysvětlit a uplatnit slevy, které jsou zveřejněny na internetu.
- „Mám hodně mnohem lepších známých a zákazníků než jste vy.“ – reakce na poznámku zákazníka, že když si kupuje službu každý den, mohla by si ho firma vážit.
- „Řeší se to.“ – arogantní odseknutí na upozornění, že zumba se ve fitku s nefungujícícm reprákem cvičí špatně.
- „Vždyť jsou v pohodě.“ – hláška při reklamaci rozpadlých 1 měsíc zánovních a téměř nenošených bot.
- „Mně se zdá v pořádku.“ – komentář someliéra k nepitelnému vínu.
- „Hmm, tak s tím se nedá nic udělat.“ – univerzální odpověď na jakoukoliv žádost.
- „To nevím, ještě jsme neměli školení, ale zkusím vás přepojit na kolegyni.“ – informace z nejmenované informační linky nejmenované banky o produktu, který už je na trhu. (po 20 minutách čekání to naštve)
- „Přečtěte si to na našem webu.“ – dotyčná telefonistka prostě nemá čas.
- „Jste úplně blbej, nebo se mi to jen zdá?!“ – reakce technika poskytovatele internetového připojení na žádost o vysvětlení zapojení modemu a nastavení wifiny.
- „To není náš, ale váš problém.“ – komentář likvidátora pojistné události při poškození vozidla vandalem.
- „Si nás klidně žalujte, my máme zákazníků dost.“ – nejmenovaný zástupce eshopu reagující na problém s mizernou kvalitou nejmenovaných čínských pneumatik.
- „Jste nějakej divnej, nikdo jinej si nestěžoval.“ – asertivní odpálkování a odzbrojení vašeho reklamačního záměru.