Obchod bude podobné velikosti jako prodejny řetězce v Británii či Německu. ČTK to řekl partner realitní poradenské společnosti Cushman & Wakefield Jan Kotrbáček. Primark letos otevře obchod také ve slovinské metropoli Lublani a plánuje prodejnu také ve Varšavě.
„Letos se obchod neotevře, až v příštích letech. Prodejna bude stejně velká, jak to znají zákazníci ze zahraničí,“ uvedl Kotrbáček. Podle něj existuje na českém trhu příležitost pro koncept Primarku. Ten je založen na prodeji módního zboží za velmi nízké ceny.
Kotrbáček také upozornil na to, že značka je úspěšná na všech trzích, na které vstoupila. Primark, který je mezi českými spotřebiteli velmi populární, nyní provozuje zhruba 370 obchodů v 11 zemích, mezi nimi v Británii, Španělsku, Irsku, Německu či Francii. Největší prodejna na Market Street v Manchesteru má 14,400 m2 ve třech patrech. Značka nemá internetový obchod.