TOP 9 obchodů a míst, kde se nejlíp balí aneb není nad přímý oční a fyzický kontakt
Je nám jasné, že balení dnes probíhá ve velkém na sociálních sítích a na netu obecně. Nicméně síla osobního šarmu je někdy nad algoritmem vyhodnocujícím shodu partnerů. Zvláště pak pokud kontaktáž provádíte v různých malých obchůdcích, kde se schází celá čtvrť.
- Řeznictví. Zaprvé tam chodí jen lidé, které pojí smysl pro krev. Znamená to, že krvavé maso v nich může vzbudit animální instinkty a to je pro balící úmysly jen dobře. Zadruhé můžete zkusit hlášku: „Je ten suchý salám dostatečně pevný?“ – ať na otrlý personál nebo na náhodné zákazníky.
- Lahůdky. Čím více „retro“ jsou, tím lépe. Můžete zkusit balit paní středního věku na úžasnou šunku v aspiku nebo kohokoliv na nezdravý, ale vynikající chlebíček ve velikosti zaoceánského parníku.
- Pekárna. Je to místo vzbuzující důvěru a připomínající vůně dětství. Proto si tam lidé připadají v bezpečí a tak nějak blíž jeden k druhému. Nic nedáte za: „A umíte takový chleba s odleželým kváskem upéct i doma? Ne? Pomůžu vám…“.
- Knihovna. Není to sice komerční místo par excellence, za to má své skryté výhody. Rovnou budete za erudovaného či erudovanou a je jedno v čem. Burani přece do knihovny nechodí, nebo ano? Věta, která zabere na obě pohlaví: „Proč je dnešní doba tak málo lyrická na rozdíl od té, o které píše Kundera?“. Pro méně znalé je vhodné: „Nevíte, kde najdu skripta pojednávající o sociologických aspektech mezilidské komunikace?“.
- Prodejna semen. Je třeba najít tu se zahradou venku. Pak stačí otázka typu: „Také se rád / a přehrabujete v zemině a máte tak kontakt s naší planetou?“. Je pravda, že na ročníky narozené 93 a výše to moc nefunguje. Dobrá zpráva je, že je to jen dočasné. Všichni stárneme. Je možné na ně zkusit cokoliv bio a funguje to také.
- Obchod s hadříky. Může to být v obchodním centru i v second handu. Jde o to, že lidé, kteří tam chodí, o sebe dbají. Nenarazíte tam tak na týpky, co si naposledy koupili džíny před pádem berlínské zdi. Naopak tam narazíte na lidi, co si všímají druhých. A to jste správně originálně oblečeni právě vy.
- Sexshop. Toto je trochu rozporuplné místo. Na své si tam přijdou lidé libující si v přímých a upřímných hláškách. Romantiku tam tak spíše nehledejte. Co se ale dá vyzkoušet, je zkratka k vaší preferované sexuální úchylce: „Také vás baví ta velká růžová věc ve vedlejším regálu?“.
- Vinylshop. „Autentický zvuk desek mi způsobuje husí kůži. Co takhle si jít poslechnout Mozarta (nebo cokoliv jiného) ke mně domů?“. Je to taková novodobá a zároveň retro varianta na sbírku motýlů. Dle četných svědectví zabírá mezigeneračně.
- Designshop. Lidé, co tam zavítají, jsou alespoň trochu estéti. Na kohokoliv tam jde zkusit následující otvírák: „Potřebuji poradit ohledně interiéru svého bytu. Chtěl / a bych ho ve stylu sedmi smrtelných hříchů… Co takhle pýcha předchází pád?“. Tak a s touto výbavou potkáte velkou lásku.